today

mamma & pappa rädda mig tillslut. i survived.

iaf, dömde match med almii morse, tjäna lite kosing en sisåder 75 kroner, vi dömde ju tsm så fick ba hälften. träffa även lite tjejor från laget som va o kolla, madde sanna & linnea. stackars linnea fick sig en tur till sjukan för gips efter eneby matchen. äckliga eneby fittor som skadat någon i vårat lag tre matcher i rad så dom fick åka till sjukhus.
lite synd att hon inte kommer få spela på ett par veckor heller :/

cykla iaf hem efter matchen, vid det sk korset kom malin o vi cykla till mig, åt lite, satt vid datan lite, fixa oss lite, gick ut med hunden lite, cykla till bussen/tåget, kvart i 4 pendeln, 117 till maxi kolla runt, malin köpte shorts, senare även te, och senare köpte vi båda 10/14 kr mjukglass. hihi lööv it. for vidare till stan & köpte godis, vandra runt nån timma, satt lite & bara snacka gärnet. inte setts på riktigt på ca 1 månad nu, lite att ta igen så att säga!

7 pendeln hem , där även lilla evis va, hon åkte även samma buss så blev lite mera snack. mösigt!
sen skilldes vi åt från eve, & även senare mallan & jag, hon börjar skolan imorn och jag som hade sett fram imot en sista azöm sommarlovsvecka med henne. lite sadface blev ja.

fasen långa inlägg ja gör, men nu har ja iaf käkat upp mitt godis, snackar med lite goa människor på msn, & ska väl dra ett how i met your mother maraton om ett litet tag, blir nog kvar här ett partimmar in på natta. sova länge, imorn va med jeny. ha't bra. ciao! lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0