YOUTUBE♥

vet att det reda blivit två youtubeklipp från våran sida idag, men seriöst, youtube måste ju vara en av de bästa tidsfördrivarna som finns? hahaaha här kommer x antal olika videor, roliga är dom också ;)


haha, en finsk kille som får frågan ungefär: vad tycker du är det bästa med internet?
hahaha, hans svar var ju inte direkt förväntat!



ca 0:57 & framåt, där dog jag nog lite AHAHA



liftar med polisen, läser man komentarerna sen får man reda på att han fick spendera en timme på station sen, och att han blev släppt pga sin pappa som va polis , hahaha man kan ju gissa om hans far skämdes lite sen.


nog bland det äckligaste jag sett, sjukt, kolla slutet!


herregud, hur lyckas man ?


orkar inte flera nu, men hita den här videon, (som inte gick att lägga upp här tydligen?) den är sjukt jävla sorglig. ögen vattnas av tårar, hela kroppen ryser & klumpen i magen kommer fram. hemskt hur många människor precis som den här lilla flickan, fick lida pga nåra psykmänniskor som gillar att se folk lida och köra in plan i byggnader. helt sjukt.
hörde den första gången i kanske 5/6an, och kom och tänka på den igen för nån vecka sedan.



sen kolla jag på relaterade videor, så hitta jag den här, vilket jag tror är samma tjej, fast 8 år senare. hemskt helt enkelt.



men nu ska jag ta tag i dagen och fixa iordning mig lite, packa upp väskan sen eskil & städa lite grann, ikv blir det ifk men jonny & julius aka jenny & julia! ciao. lisu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0