det här behövs ,

1. vad heter du? jenny
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? vet inte, är döpt så kan ändå inte byta namn
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? madeleine, josefine, emma eller kristina tror ja det va.
4. vilket stjärntecken är du? kräftan
5. vilken årgång är du? -94
6. vart bor du? skärkind,stan
7. bott utomlands? nej
8. flyttat antal gånger? för många.. men 11,12 tror ja
9. vart skulle du vilja bo? norrköping helt okej
10. vilken skolklass? 9an
11. vad vill du bli när du blir äldre? barnmorska ((:

UTSEENDE
1. hur lång är du? 161 sorgligt nog
2. hur mycket väger du? -
3. hårfärg och frisyr? haha brun men försöker bli blond
4. ögonfärg? typ grönblå
5. mest nöjd med? det mesta förutom lite för mkt godishull.
6. minst nöjd med? mina lår
7. skostorlek? 38
8. glasögon? egentligen
9. har du några piercingar/tatueringar? just ears

FAVORITER
1.filmer? heartbreak hotel,white chicks typ.
2. låtar? kommer alltid nya o bra hela tin.
3. årstider? sommar som fan ! (h
4. mat/dryck? nudlar och pepsi
5. djur? misse
6. färg? rosa , eller alla fäger typ.
7. parfym? tål ju inte ett skit men goding är en replay
8. tv-program? the hills! :') desperate housewives !
9. ämne i skolan? slöjd
10. sysselsättning? träna såklarre!

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? tjockisjacka
2. vad använder du just nu för skor? äckliga.
3. favoritfärg på kläder? allt kanske
4. favoritmaterial på kläder? inget man tänker på.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? många snygga !
6. favoritaffärer? bikbok , hm o så typ
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? så olika
8. favoritmärke? diggar inte märke , eller asso köper inte märkeskläder.
9. vad har du för byxstorlek? vet jag inte.
10. vad har du för tröjstorlek? alltid olika beror ju på vad det är för tröja o hur den ser ut.

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? helt perfekt
2. vilken färg på tapeterna? för många
3. vilka färger går rummet i i övrigt? alla möjliga
4. favoritmöbel i rummet och varför? sängen
5. vad vill du ändra där inne? allt utom sängen
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? nepp
b) video/dvd nek
c) dator? nej
d) stereo? haha ja
e) telefon? ae
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? träd o grannes hus typ
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, sminkar mig, byter om , brukar i stor sätt inte va i mitt rum.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? bara ja tyvär

BLANDAT
1. vad heter din farfar? erkki
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? nycklar, klubba(y ,tamponger, kvitton, headsätt, and some more shit.
b) skolväska just nu? inget just nu
c) handväska eller liknande just nu? använder inte handväska.
3. vad är du beroende av? mobilen, musiken.
4. vilket land kommer du i från? sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? inget, tar idomin av lisa lite då o då ;)
6. vad tror du på? allt jag hör
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? eftersom jag är döpt i svenska kyrkan står ja skriven där men tror inte på nån gud.
8. vad köpte du senast? godis :)))
9. har du nåt husdjur? misse hos mamma
10. vad bor du i? villa lägenhet.

GREJER
plånbok: svart
tandborste: orange o rosa är dom ja använder mest
smycken: olika
solglasögon: inga just nu, haha dom jag hade satte jag mig på som dom sprack HAHA ! :'d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0