don't call my name

okej helgen har spenderats hos pappa. har inte gjort nått speciellt typ.

har saknat mina malin o lisa jätte mycket! ni o ja


huh imorse vakna ja först av min brors telefon som spela skit hög typ dunka musik men danne sov :o och tror klockan va lite innan 6 , för han skulle se finland-sverige matchen ^o) , men minns inte att han såg den,
haha det är ju som sagt min bror , inget hindrar han från att sova !
men sen ringde den igen o tror det va jocke som ringde för han prata i telefon och ja ville sova ;s  men sen vakna ja typ halv 10 , då va lägenheten tom. glodde tv typ nån timme , sen duscha o nu datan (:
funderar sjukt på att gå över t OKQ8 o köpa antingen yoggi som pappa sa att ja kunde göra för det fanns ingen men har redan ätit frulle men kan alltid slänga i mig skedar med arlas vaniljyoghurt ! ♥
fast är också godissugen som fan men mitt hår är inte torrt än o har inget smink
men vem ska ja träffa på OK liksom ?  , fast tänker också att det är kallt o långt att gå dvs 70 meter skulle ja tro :/
okej inlägget börjar bli långt så slutar nu (k) , pussen !
föresten ska åka 4 bussen hem t skärra ! kanske blir lisa hoppas så ((((:
och har inga färska bilder för har ingen datasladd här sry !

ooh gosh ! it's just soo me :')

i cant explain my love to this ! :'

Kommentarer
Postat av: julia

sv:

jätte groving klump måste jag säga :(

2010-02-22 @ 14:00:21
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: julia

sv:

hehe, visste att du skulle tycka om det;)

2010-02-22 @ 14:00:36
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0