pluggning på g! /lisaa

kom hem vid halv 5 ungefär, åt &datan. sen nu måste jag plugga.
nososvenskaengelska & kanske måste sticka en liten trudelutt me .
vilket jag är himla bra på..


imorn är det tydligen träning? gillas STARKT!

----------------------------------------------------------
har ju som ni kanske märkt inte bloggat så mycket de senaste dagarna?
jenny har som tur är, men inte jag.

så igår va jag, eve, jenny &julia på hockey. dom förlora på straffar.
trevligt var det ialf!

sen helgen spenderades med mina tjejer. kanske redan har skrivit om de?
nu kommer lite bilder ialf, inte många, men ett par.


lördags


jag & malin <3

funkar inte att lägga in fler bilder, blogg.se är typ cp? inlägget skulle in för länge sen också. /lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0