saturday fever,

vakna för nån timme sen, åt mumsig frulle o nu ser ja på So you think you can dance.
det är grymt, älskar programmet
ska snart börja fixa mig o så, o måste snacka ihop mig me tjejerna inför dagen. tror det blir bra (y
har inte så mkt mer att säga.
eller joo :D , nått som ja längtar som tusan till !
va hos tandläkarn i torsdags, hah dom använde värsta röntgem maskinerna på mig ;o men ja tyckte det va lite småkul :'d sen fick ja em ny tid, när hon letade efter en tid i datorn tänkte ja att hon typ skulle säga nån gång i oktober, för man går ju bara t tandläkarn en gång per halvår elr nått. o la vill ju så jävla gärna ha en fucking tandställning NU! för är så trött på mina äckliga tänder(n) .men hon gjorde mig glad o sa att ja skulle komma i mars, sen skulle vi prata mer då o så skulle dom säga vad dom kunde göra med mina tänder o  så sa han att ja fick bestämma om vi skulle göra som dom sa eller m jka inte ville typ, ja ba: ey what the fuck troru? hah nejdå men ja vill ju bli av med det fula leendet ;) så ska få tandställning till juni ! (y , borde va glad för mig skull ((:

/jenny

Kommentarer
Postat av: m o a o h l s s o n <3

sjukt snygg blogg ;o

hur är det med dig idag?:)

2010-02-06 @ 12:38:07
URL: http://moaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0