see i'm gettin' stronger every day, stronger every day, easy with this exercise?

chansa lite på slutet där, hittar inte texten &man hör inte vad han säger, här är låten btw.

j-son - exercise

jaa, jag är typ nerkärad i j-son, så jävla bra!

ivf, tänkte bara droppa in lite här och säga att min träning blev inställd idag, mycket mycket mycket synd. har inte tränat på ca 2 veckor, inte okej

men man har ju extra resurser att ta till så att säga! har gjort 150 situps och träna träningsvideo ha-ha-ha, grymt !

blir nog hemma imorn, vädret ska tydligen bli sämre igen?

(från ostgotatrafiken.se)

Uppdaterad klockan 19.50. Med reservation för ytterligare ändringar!
Trafiken under torsdag
Då väderprognoserna fortsätter visa mer snö i länet finns stora risker att kollektivtrafiken kommer fortsätta ställas in och/eller vara försenad under torsdagen.

 

ja ni ser ju, men även om jag blir hemma får jag nog ändå ta o plugga, ligger efter i lite saker &ting.

ha't greatans ! /lisuuu't


nej sommar skulle inte sitta fel just nu


(från förra, eller förrförra vintern)

(inte min bild) sen känner man ju såhär att vintern kan ju ba försvinna & dra åt helvete långt bort !
egentligen gillar ja snö osv, men nu räcker de faktist, ge mig sommar sol & en glass så blir ja nöjd!
men just nu är det ända bra med vintern att man kan åka skidor, faktist är det mycket bra. syftar på yx på fredag. (y.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0