första & sista

Antar att de här blir vårat första riktiga inlägg? seems like it ;)
det förra, haha! Blogg.se hade damp, jag fick damp &skrev bara nåt, sen fick allt ännu mera damp :)
men hur som helst får det här bli mitt första och sista inlägg för idag, antar att ingen kommer läsa det här typ?

Tänkte bara meddela att det tog två timmar för mig att ta mig till skolan idag. o-m-g vadå östgötatrafiken har damp i huvvet och allt är kaos? Kom även en timma sent till skolan. Men så kan det va om man vaknar en kvart innan bussen går.
Men aja, ha en fortsatt trevlig kväll, & njut av låtarna! sjuuuukt bra är dom!♥



json - my poetry

maskinen - kärlek vid sista ögonkastet

lorentz & m. sakarias - på drift

josé gonzalés - heartbeats



dom två sista låtarna, gammla ja vet,. men alla låtarna, sjukligt bra!



Kommentarer
Postat av: julia

jag lästet jao :)

2010-01-28 @ 22:23:35
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0