i brist på annat /L

10 första
Första bästa kompis: kanske agnes ? eller nån ida ae vet i fan
Första bil: legobil :)))
Första husdjur: selma & klara, älskade katter aså !♥
Första semester:  cypern, va typ ett ?
Första jobb: inget
Första köpta skiva: typ bubbles eller nåt?
Första riktiga piercing: ears
Första konsert: darin lena ph magnus uggla HAHAHA

9 senaste
Senaste alkoholdrycken: usssch, tar ja inte hääär.
Senaste bilfärd:   lkpg-bada-hem
Senaste filmen du såg: kommer inte ihåg, faktist
Senaste ringda telefonsamtal: jenny, elr hon ringde mig
Senaste bubbelbadet: läääänge sen ,hos mallan kanske ?
Senaste spelade cd: haha år & dgr sen
Senaste kyss: nåra veckor sen
Senaste gången du grät: vene, ett par dar sen
Senaste måltiden: grillat osv

8 har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: nepp
Blivit arresterad: hahah njaaa nästan
Blivit kär vid första ögonkastet: kan ha hänt
Fastnat med blicken i någons urringning: nej ?
Fått ditt hjärta krossat: ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: haha. ja
Haft ett one night stand: no
Busringt till någon: yes

7 saker du har på dig
linne shorts bh trosor armband toffs halsband ööhm inget mer ?

6 saker du gjort idag
badat solat firat bror min ätit haft gäster osvv

5 favoritsaker utan rangordning
inte en aning


4 personer du kan berätta allt för
har många jag kan berätta för men inte många jag vill berätta för.
men jenny malin eve julia ?

3 val
Blått eller rött? bror på, blått?
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? vene

2 saker att göra innan du dör
resa till hawaii. va lycklig på heltid

1 sak du ångrar
finns en grej jag ångrar sjukt, fast den skriver ja dock inte här heheee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0