is this supposed to be called friendship?

blir så jävla trött nu aså.
"du är min bästa vän blabla bla.."

okej, även fast du är min bästa vän, betyder det väl inte det att jag bara finns där som ett skyddsnät medans du är med alla dina nya kompisar? att jag kanske inte kommer fortsätta va din bästa vän när du hellre verkar vilja va med dom än med mig.
när du tar din kille framför mig, & även framför andra vänner du kännt längre, "vi ska ju ändå ses i en heeeel vecka sen.."
det sa du då, men nu ska du inte ens åka med och vi kommer återigen inte ses på länge.

jag frågar ofta om vi ska ses, men du kan inte för dina nya vänner verkar gå före. även fast vi inte går i samma skola, inte ens samma stad, så är du ändå mer med dom som går i din skola nu på lovet, som du kommer träffa hela hösten sen, när du faktist borde inse att vi inte kommer träffas så mycket?

du visste tex att jag hade tänkt åka till stan igår, köpa bikini o de, men det gjorde jag aldrig, o när jag frågar dig idag: ska vi ses? nae ja ska på stan med vem (vem de nu var), varför inte tänka lite på att du har en bästa vän som kanske också vill träffa dig, när vi båda ändå ska på stan kan du inte ens lägga en tanke på att ja kanske vill?

trött på sånt här alltså. du kanske inte ens vet hur arg ledsen besviken irriterad tjurig jag faktsit är på dig. men jag hoppas snart att du inser, att de kan inte fortsätta såhär, det orkar jag inte.

"killar kommer och går men vänskap består.." yeah right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0