jag vet faktiskt inte

goddag! höll faktist på att skriva godmorgon, men insåg just att det inte var det.

vaknade runt ett idag, kände att jag behövde sova ut ett tag, trotts att ja somna runt tolv igårkväll ? aja.
, mamma & pappa mensa sönder på mig så blev inget arkösund idag.
seg kväll igår, onödig och tråkig bara.  tog halv 7 bussen till norsholm, sen runt sju fick ja julia o eve & thato skjuts av hans mamma till kimstad. ja mötte på malin & bonnie lite, saknade tjejer, va trevligt♥

jag eve o julia gick bort till udden nåt liknande ? skit segt & öde, ingen där knappt satte oss på pizzas istället, hawaii + spritee, skit nice. vet inte vad vi gjorde sen o så, ingenting typ, sen satte vi oss vid en busskur o vänta på fabbe i kanske tjugo min. han kom sen o vi satt där o snacka med han i kanske en timma.
ringde mamma &hon hämtade oss vid 11, riktigt ovärd kväll inget o göra så vi åkte hem lika gärna.

hanna min syster skulle in till stan också, så va tvungen att fälja med när hon övningskörde dit o så, va inte hemma fören typ 12 sen -.-

slängde mig i soffan , erik o pappa kolla på lost så joina dom, somna dirr efter o sov som sagt till 1, i soffan. har vart själv hemma sen dess riktigt skönt faktist, kanske ska till malin ikv sen men vene. får se

långt inlägg blev de känner jag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0