between you and me ?

du lär förbli ett oskrivet kapitel


satuuur
nusday.
IT IS. evelinus o ja sov hos lisa inatt. eller sov inte så mkt för min del. va svårt. kom typ hem t henne vid kvart över 9, laga mat, lövbiff o pomme, sen satt vi lite vid datan, såg Bring it on 1 . BÄST! eve sov, lisa o ja såg rec också. (y) sen försökte vi väcka eve, men aep, inte lätt. tog hennes mobil i stället. men sen gick vi ner o la oss i sofforna, checka tv. eve somna igen, hon o ja dela soffa, medans "kungen" lisa fick en egen. men men, minns att eve låg o höll om mitt ben, mysigt mysigt :)) sen 03,14 hämta lisa o ja glass med chokladpulver o bubbelvatten med saft, fast min smaka cider o va inte sugen på cider så ja bubbla ur mitt bubbelvatten, haha. sov t 12 ca.

nått hemskt: eve o ja sitter i lisas säng. upp från typ elementat upp till sängen komer en spindel, asso den kom till oss där vi satt, den va stoooor ^o . vi börja skrika, ja menar vem gör inte. daah? itäs a spider. ae får skylle på pms för ja börja gråta :| och för helvete äckligast, spindeln finns kvar :'| . kommer nog iinte sova i lisas rum på ett tag= ganska länge.


GRATTIS MAMMIS!! :D  41 år idag (: <3

/jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0