godkväll

sitter just nu och lyssnar på kanye west och spelar fb spel, de funkar de med.

stan efter skolan förut, först jenny o bonnie & jag, vi käka lite på mc, eve kom, bonnie gick, aa, ni har väl läst vad jenny skrev antar jag ?

blev ialf en trevlig dag, köpte linne från h&m, fyllde på mobilen så nu har ja minnsan nya gratis sms :)))

har bara chillat, tagit de lite lugnt här hemma, såg sverige-vitryssland förut, 1-0 till sverige, dom spela rätt dåligt ..

imorn är det tennis med klassen på idrotten, i folkparken där! riktigt nice , ser jag fram emot. sen träning på kvällen vilket inte gör dagen sämre direkt♥

just nu ghar jag två dejter på g:
1. duschen
2. sängen

lite bilder kmr nu iallafall, gamla/nya


dagens , ska göra som jenny skriva vart allt kommer från för en gångs skull:
tröja gina
shorts gina
tunna leggins lindex
klocka ur& penn
armband lindex
ostädat rum lisas hemmagjorda


majsan &lajla !



tråkiga bilder, hade visst inga roliga, duschen väntar , godnatt gott folk!♥ /lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0