l¤rdag

har bara suttit vid datan för det mesta. ska nog t klt senare, filmkväll hos kajsa. gött!
sitter här me min bikini, som gör as ont i ryggen, för ja gjorde dubbelknut och nu när ja sitter mot stolen så göre fan skit ont. mina vita converse va verkligen allt förutom viita igår :| men pappa tvätta dom o nu är dom vitare än någonsin. nott. men bättre än förut. asso mina älsklingar (skorna) har nog blivit tvättade XXXX antal gånger ^o . ja lyckas alltid gå i den värsta geggan just när ja har dom ((: eller ja har dom ju varje dag . heh.

BBBTTWWW!!! måste skryta om mina bäästa betyg !
kan avslöja att ja slöppte tåren när ja såg mina betyg :')

syslöjd- vg
hemkunskap- vg
bild- vg
svenska- vg
idrott- vg
tyska- vg
teknik- vg
biologi- vg
kemi- vg
fysik- vg
geografi- vg
samhällskunskap- vg
religion- vg
historia- vg
engelska- g
matte- g

ni kanske inte tkr det är så speciellt, men förut hade jag bara 8 vg. jag har alltid varit dålig i skolan, så engligt mig själv är jag BÄST! :'D

/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0