rubrikfan

hej!
sitter just nu med säkert 10 kg idomin på käften & min nya vecko revyn i högsta hugg! riktigt chillidill.
känner mig lite små sjuk, halsont och huvudvärk, men hittar inte den satans temprometern (?), och har match imorn så känner lite halvt att njaaa vill nog inte va hemma. + sista skoldagen & mitt skåp looks like a mess.

aya, har kanske inte varit nån vidare uppdatering från min sida på sistone? kör på ursäkten "har inte tid & det orkar inte". hehe, duktig tjej :)

idag vare först s.k. lagdag i skolan, helt ok kul. sen vare tagruggbyturnering borta vid himpafälten typ, riktigt nice då vi vann hela skiten! dock så körde jag med niorna, o vi körde bara mot åttor men aja ;)

hade träning sen också, gick ganska braa.

som sagt, match imorn, mot åby! taggelitagg. kanske två veckor sen senaste matchen ?

och har även köpt nya solglajjor som det kallas, dom syns här nån annan dag !

ska läsa lite vr nu, sen äre sovtajm, godnatt!♥ /LISA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0