släpper solning.

ae så jävla gött. (h)

vakna halv elva, solen lyser utanför fönstret, blir glad som alltid. frullen slinker ner, på med bikinin, decka i solstolen. riktigt dag(y)

måste verkligen säga såhär: sommarlov+blogg= inget bloggande.
lite synd tkr jag, gillar att blogga men ja sitter typ aldrig vid datan och ännu mindre på sommarlovet då ja inte är så mkt hemma, men mkt bilder tar ja. o vill alltid lägga upp mina bilder för att visa andra om mitt underbara liv (k). men gör så gott ja kan.

GOTLAND PÅ MÅNDAG! :D:D:D:D:D:D:D:D
så inget bloggande nästa vecka för min del. vi ska cykla tandemcykel, jag+julia på en. så ska vi campa. asso det är med fritidsgårn. det är jag, julia, evelin o emma sen nåra sjour o två fritidsledare. asso döööör av längtan :'D så sjukt!

nu släpper ja bildbomb, precis som överskriften gör. men ja tar dom inte i ordning från vilka dagar, sånt orkas inte. .

i onsdags, på ett berg i smedby.

förra måndan (a) , grillning på g hos kajsa med kajsa julia emma ve o kim. göttans roligt!

HAHA , stan med wendy o lisa

stan, "fika" vid kupolen= glass o cola. lika gott dä :) , haha bästa lappleken ;)

haha, lisa jenny wendy blir fotade av folkbladet ;) tufft!

ojnsdag, nedanför berget, mimmi med cykel :)

fredagskväll. hos eve, hon ja o lisa skulle t vasaparken o fika o chilla. NAJS BLEV DET! :D
haha eves fina muffins. mn goda (:

gulligt

måndags hos lisa m wendy. haha körde twister, superkul.

HAHAHA'

aa det va väl allti, nae faktiskt inte. alla bilder ligger i kameran , men den orkar ja inte nu.

snart bär det av t träningen, sista innan sommaren. sen t cattis (((((:
/jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0