tjänarN^

vinst mot ringarum igår, 3-1 riktigt grymt spelat, återigen en av våra bästa matcher på riktigt länge, tror det börjar vända mot det bättre nu för oss faktist !? men, dommarn kan ju klart disskuteras, hur moget är det att ha en dommare som blåser max 1 av 10 frisparkar när man kör mot värsta huliganlaget som lever för att taklas ungefär?
inte kul

mindre kul att jag hann spela som forward kanske 3 minuter sen blev ja skadad? (råka typ springa på en tjejs fot och mitt knä typ vek sig dirr och mitt äckliga slatter börja dampa + jag har en bula på sidan om knäet?)
men det gick över efter ett par minuters gående, fast fick dock som vanligt spela mitt mitt sen.

wendy & jenny förljde med hit sen, chillaprillo lite, på kvällen blev de skräeeck, rec 2 o lite the grudge 3, fast som vi såg om i morse o så, + bring it on 4. många careboxar i högsta hugg just nu skulle ja tro :)

dom s.k. drog väl härifrån runt 3-4 tiden i dag ? och sen dess har jag bara tagit mig en liten dusch, suttit lite vid datan, & det är praktiskt taget allt.
såg nyss lite på vm, chile - schweiz (?), 1-0 .

nu ska jag dra fram dammsugarn och göra heeeeela huset, + klippa heeeeela gräsmattan sen, vad gör man inte för lite kosing va :)

ha en trevlig kväll kära vänner! 'cause i will. /Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0