yes

tisdag. är skit trött från igår. asso har aldrig varit nära på att somna på bussen förut, första gången fan. och bussen hem sov jag, riktigt skönt! (h) . nu gör jag engelska bokrecension, känns helt ok. lyssna på riktigt gammal musik, för tillfället är pussycat dolls (y). tyvär blir det inte mkt till bilder nu, allt ligger typ på kameran, eller i kajsas kamera. nån bild finns ävl :)

hahaha fy fan! att ja ens lägger upp det :')

musiken (y

typ på nått fik, eller utanför.

the same.

du är så himla goo!

haha turisterna ;)


hahaha , det gick lite illa mot slutet. .

hahaha. okej nu låtsas vi att bilden är jätte fin.

det finns faktiskt en förklaring. det är nämligen såhär att vi har mina strumpboxyr inlindade runt nacke och fortfarande sitter fast på mina ben. gjorde en aning ont! men vi är bra ändå!

tyvär allt från sthlm-resan. kul vare :))))

/jenny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0