a trip to Norsaaaaa


hahahahahahhahaha , dom två sista bilderna visar wendy i diket. . haha hon körde in i mitt bakdäck, jag hörde hur det lät i skorra o hela cykeln. ja kollar bak och ser wendy försöker stanna med fötterna i marken men hon kör ner i diket, haha ja höll på o dööö. hahahaha ja tjöt o skratta så mycket, va tvungen o sätta mig o kissa. tyvär så fick wendy tistlar i stjärten :/ det gjorde jätte ont sa hon.

klockan halv åtta kommer min ena faster kirsi hit. med tåget från flen eller nått. ska bli kuuul! och min lilla kusinvitamin jazmin. hon har kommit hem från usa för nåra veckor sen man har dock inte träffat henne än. men imorn åker vi till kolmården!! beredd er på bildBOMB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0